fbpx

Herkkutilan violetti makuvallankumous valloitti juustohyllyt

Herkkutilan juustot.

Suomalainen perheyritys Herkkutilan tuo Suomeen makuelämyksiä maailmalta.

Keväällä Herkkutilan toteutti rohkean brändiuudistuksen, jossa markkinoinnissa nimestä tiputettiin parhaat pois ja pakkausten väriksi vaihdettiin räväkkä sekä perinteisistä tuotepaketeista erottuva violetti.
– Kuluttaja miettii tuotehyllyllä vain muutaman sekunnin valintaansa. Halusimme uudistukselle selvästi erottuvan ulkoasun, joiden avulla on helppo tunnistaa Herkkutilan tuotteet, Herkkutilan toinen perustajista Teijo Ritosalo kertoo.

Toiminnan ytimenä on alusta alkaen ollut lupaus vivahteikkaista makuelämyksistä, laadukkaista ja oivallisiksi maistetuista kansainvälisistä elintarvikkeista.

– Sloganiksemme tiivistyi ”Nauti mausta.” Haluamme rikastuttaa suomalaista ruokakulttuuria ja tuoda uusia, maailmalta tuttuja makuvaihtoehtoja arkeen ja juhlaan, yrityksen toinen perustaja Jouni Backman kertoo.
Nyt violetti makuvallankumous on vallannut juustohyllyt eri puolilla Suomea.

Tällä hetkellä juustoissa tuotevalikoimassa on kermajuuston, cheddarin, edamin, emmentalin ja maasdamin lisäksi savujuustoja. Luomuna valikoimassa ovat kermajuusto, cheddar ja gouda.

Rohkea brändiuudistus kuvaa myös Jouni Backmanin ja Teijo Ritosalon yrittäjyyttä. Yrittäjyyden taipaleella on rohkeudella ja ahkeruudella jatkettu eteenpäin, opittu matkan varrella myös virheiden kautta alasta ja asiakkaista aina vain lisää – bisneksessä myös onnistuen.

Herkkutilan työllistää Suomessa

Herkkutilan tuo Suomeen juustoja eri puolilta maailmaa tunnetuista juustomaista kuten Englannista, Hollannista, Ranskasta ja Saksasta. Valtaosa Herkkutilan juustoista pakataan Suomessa.
– Tuomme juustoja tunnetuista juustomaista, mutta meille on äärimmäisen tärkeää, että pystymme työllistämään Suomessa yrityksemme kautta mahdollisimman paljon ihmisiä. Siksi haluamme aina kun mahdollista, pakata tuotteemme pakkaamollamme Vantaalla, Jouni Backman kuvailee.

herkkutilan-juustoja-popcornin-kanssa
Herkkutilan on lupaus vivahteikkaista makuelämyksistä, laadukkaista ja oivallisiksi maistetuista kansainvälisistä elintarvikkeista. Herkkutilan työllistää Suomessa toistakymmentä henkilöä.
Brändiuudistuksessa yhteistyökumppanina on lahtelainen markkinointitoimisto Kuuki Marketing Lab.

Herkkutilan juusto rieskapitsa

Herkkutilan rieskapitsareseptiin voit tutustua aiemmasta blogikirjoituksestamme.

herkkutilan-juustorullat

herkkutilan-savujuusto-karjalanpiirakoiden-kanssa